وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 28 فروردين 1402 ساعت 07:45   |   کد مطلب: 43030
آنچه در ذیل می خوانید گزارش فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارقین حين سرقت و موتورسيکلت مسروقه خبر می دهد.

به گزارش نافع،

دستگيري یک سارق مغازه حين سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند"، از دستگيري یک سارق مغازه در سطح روستاهاي حوزه پاسگاه دهفول این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "ذبيح الله درويشي"، در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از مغازه ها در سطح روستاهاي نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار يگان هاي انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پاسگاه انتظامي دهفول در اين راستا با انجام تاکتيک هاي عملياتي و بکارگيري شگردهاي خاص پليسي همچنين فعال کردن گشت هاي انتظامي و نامحسوس، یک سارق حرفه اي را حين سرقت از مغازه اي در سطح يکي از روستاهاي شهرستان شناسايي و پس از دستگيری به يگان انتظامي انتقال دادند.

سرهنگ درويشي تصريح کرد: از متهم دستگير شده تعدادي لوازم و تجهيزات سرقت شده کشف و نامبرده به سرقت از مغازه مذکور اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان خاطر نشان کرد: پرونده قضائي در اين راستا تشکيل و ساير اقدامات قانوني در حال پيگيري و انجام است.

دستگيري سارق و کشف موتورسيکلت مسروقه در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند"، از دستگيري سارق حرفه اي و کشف موتورسيکلت مسروقه توسط ماموران پاسگاه انتظامي شهرک اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "ذبيح الله درويشي"، در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران پاسگاه انتظامي شهرک با انجام تاکتيک هاي عملياتي و بکارگيري شگردهاي خاص پليسي همچنين فعال کردن گشت هاي انتظامي و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظي، یک سارق موتور سيکلت را شناسايي و پس از دستگيری به يگان انتظامي انتقال دادند.

وي افزود: از متهم دستگير شده يک دستگاه موتور سيکلت سرقتي کشف و در اين رابطه پرونده قضائي تشکيل و ساير اقدامات قانوني در حال رسيدگي و انجام است.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با اشاره به اين که اقدامات انتظامي و پيشگيرانه پليس به صورت فعال در حوزه هاي مختلف جرايم به منظور ارتقاء سطح امنيت اجتماعي پايدار در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست: نسبت به رعايت توصيه هاي پيشگيرانه و هشدارهاي انتظامي پليس به منظور کاهش آسيب ها و زيان هاي مادي و معنوي اهتمام ويژه داشته و در حفظ اموال خود کوشا باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما