وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 26 مهر 1394 ساعت 10:05   |   کد مطلب: 16761
سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:
سرشماری آزمایشی عمومی نفوس و مسکن در همدان آغاز شد
قائم مقام مدیر اجرایی آزمایش سرشماری نفوس ومسکن 1394 استان همدان گفت: این آزمایش در استان‌ همدان به صورت محدود و به دو شیوه اینترنتی و همچنین از طریق مراجعه حضوری و با استفاده از تبلت اجرا خواهد شد.

به گزارش نافع به نقل از صبح الوند؛ نادر افشاری اظهار داشت: آزمایش سرشماری نفوس ومسکن 1394 از 21 مهرماه تا 4 آذر ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت www.sarshomari94.ir در سطح استان همدان اجرا خواهد شد.

وی گفت: از 4 آبان ماه سال جاری به مدت یکماه به صورت مراجعه حضوری ماموران مربوطه، سرشماری نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور در شهر همدان نیز اجرا خواهد شد.

افشاری اظهار کرد: از ویژگی های این دوره سرشماری بهره گیری از تبلت در ثبت اطلاعات خانوار در مراجعه حضوری به جای استفاده از پرسشنامه و ثبت اطلاعات خانوار توسط خانوارهای محترم از طریق پایگاه اینترنتی مذکور می باشد.

وی افزود: در صورت ثبت اطلاعات خانوار از طریق مجازی، خانوارها می بایست کد آماری که پس از تایید نهایی سامانه به آنها می دهد را نزد خود حفظ کنند تا پس از مراجعه حضوری مآمور کد مذکور را به وی تحویل نمایند.

سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی و قائم مقام مدیر اجرایی آزمایش سرشماری نفوس ومسکن 1394 استان همدان گفت: مشارکت وهمکاری مردم شریف استان با رویکرد بهره گیری از پایگاه اینترنتی و ثبت اطلاعات خانوار بستر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 را بیش از پیش فراهم خواهد نمود.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما