وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 16 شهريور 1403 ساعت 18:21   |   کد مطلب: 43534
نماینده ولی فقیه در همدان تاکید کرد:
طراحی روش‌های مدیریتی متناسب با نظام ولایی
نماینده ولی فقیه در همدان گفت: اگر روش‌های مدیریتی اسلامی متناسب با نظام ولایی را طراحی کنیم می‌توانیم از بروکراسی اداری نجات پیدا می‌کنیم.

به گزارش نافع، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنوان کرد: روشنفکرا و برخی از غرب‌گراهایی که در کشور، حتی ریشه‌های مذهبی هم داشتند اما نگاهشان این بود که مروج فکر غرب‌گرایی باشند

او افزود: امام بزرگوار بعد از انقلاب فرمودند ما شاه را از کشور بیرون کردیم اما مراقب غرب‌گراها و غرب‌زده‌ها باشید، جریانی که بعد از انقلاب، در عرصه‌های سیاسی، فکری و روشنفکری، وجود داشته و توانسته در خیلی از موارد نفوذ پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه غرب‌زدگی آفتی است که از غرب می‌آید و ما و کشورهای جهان سومی از پیشرفت وامانده را مانند طاعون گرفتار و بیمار می‌کند، عنوان کرد: آدم غرب زده ریشه و بنیادی ندارد، نه شرقی مانده و نه غربی شده است.

آیت‌الله شعبانی موثقی ادامه داد: غرب‌زده فلج از تحلیل، فلج از نقد و فلج از تفکر است و به تعبیر برخی‌ها ذهن یک غرب‌زده مورد تهاجم است، نگاه افراطی به غرب دارد و نمی‌تواند مواجهه منطقی با غرب داشته باشد.

او افزود: آن کسی که آمال و آرزوهایش غرب است، غرب زده بوده، بخش دیگری از غربزدگی نظام بروکراسی اداری کشور است.

نماینده ولی فقیه در همدان تاکید کرد: اگر روش‌های مدیریتی اسلامی متناسب با نظام ولایی را طراحی کنیم می توانیم از بروکراسی اداری نجات پیدا می‌کنیم.

انتهای خبر/

دیدگاه شما