وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 28 فروردين 1402 ساعت 07:40   |   کد مطلب: 43029
آنچه در گزارش ذیل می خوانید گزارش جانشین انتظامی استان همدان و فرمانده انتظامی شهرستان اسداباد ازکشف کالای قاچاق، اجرای طرح جمع آوري معتادان متجاهرو دستگیری سارقین خبرمی دهند.

به گزارش نافع،

اجراي طرح جمع آوري معتادان متجاهر در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد"، از دستگيري 14 معتاد متجاهر در نتيجه اجراي طرح جمع آوري معتادان متجاهر در روز گذشته خبر داد.

 سرهنگ" افشين ياري"، در تشريح خبر خود بيان داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده، ارتقاء افزايش احساس امنيت در بين شهروندان طرح برخورد با خرده فروشان و جمع آوري معتادان متجاهر در روز گذشته با محوريت پليس مبارزه با مواد مخدر و همکاري رده هاي تابعه در نقاط آلوده شهرستان اسدآباد اجرا شد.

وي افزود: در نتيجه اجراي اين طرح، 14 معتاد متجاهر دستگير و پس از غربالگري، با هماهنگي مرجع قضائي به مراکز ترک اعتياد معرفي شدند.

سرهنگ ياري با اشاره به ساير عملکرد رده هاي تابعه در اين مدت ادامه داد: علاوه برکشف يک فقره سرقت اماکن خصوصي، يک سارق نيز در اين رابطه دستگيرشد.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در پايان با ارائه هشدار به سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر، گفت: مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر و جمع آوري معتادان متجاهر دغدغه مردم و از اولويت هاي ماموريتي پليس در سالجاري است.

کشف کالاي قاچاق در اسدآباد

جانشین انتظامي استان همدان، از توقيف خودرو سمند حامل کالاي قاچاق لوازم آشپزخانه در سطح محورهاي مواصلاتي شهرستان در نتيجه اجراي طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز اواخر هفته گذشته در شهرستان "اسدآباد"، خبر داد.

سردار "رضا زارعی"، در تشريح اين خبر گفت: ماموران دايره قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان اسدآباد اواخر هفته گذشته به منظور اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن استقرار در محور کنگاور به اسدآباد، به کنترل خودروهاي عبوري پرداختند.

وي افزود: ماموران انتظامی در اجراي طرح، به يک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده و با تدابير خاص پليسي آن را متوقف و به بازرسي از آن پرداختند.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: در بازرسي از این خودرو، 927 قلم انواع لوازم آشپزخانه که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان 5 ميليارد ريال برآورد شده، کشف و راننده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین انتظامي استان همدان در خاتمه از شهروندان خواست: موارد مشکوک را از طريق فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.

دستگيري 5 سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد"، از کشف يک فقره سرقت منزل و دستگيري 5 سارق در نتيجه اجراي طرح هاي انتظامي در 2 روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ"افشين ياري"، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي تشديد اقدامات پيشگيرانه، اجرايي کردن راهکارهاي قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنين کنترل مجرمان طرح مبارزه با سرقت نيز در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

وي افزود: در اجرای این طرح، علاوه برکشف يک فقره سرقت، 5 سارق منزل ، معابر و اماکن خصوصي دستگير شدند.

سرهنگ ياري با اشاره به ساير عملکرد رده هاي تابعه در اين مدت، ادامه داد: ضمن کشف مقداري انواع مواد مخدر، 6 معتاد، 2 خرده فروش مواد مخدر و 5 نفر به دليل ارتکاب ساير جرایم دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه از توقيف يک دستگاه خودرو مزاحم و متخلف در نتيجه اجراي طرح ارتقاء فرهنگ شد، آمدي و انتقال آن به پارکينگ خبر داد و از شهروندان خواست: ضمن رعايت توصيه هاي پليسي در امر جلوگيري از سرقت، موارد مشکوک را از طريق فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما