دانلود نرم افزار موبایل اندروید ریکاوری
آخرین قیمت سکه و طلا
دکه روزنامه و نشریات
وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 29 دى 1396 ساعت 14:45   |   کد مطلب: 31229
سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به حضور نخستین ها در یازدهمین نمایشگاه گردشگری گفت: در نمایشگاه امسال با نخستین شهر گل یا گردشگری گل با محوریت مازندران، نخستین سالن گردشگری کودک و خانواده با محوریت استان همدان و اولین جزیره ایلات با ارائه بلیت رایگان برای استفاده از کنسرت ها و نمایش های آداب و رسوم اقوام با و گردشگری غذا متمرکز شده ایم.

به گزارش نافع ،لیلا اژدری؛ به تفاوت های این نمایشگاه با نمایشگاه های گذشته اشاره کرد و افزود: امسال با برپایی سیاه چادرها در قالب جزیره ایلات بازدیدکنندگان محترم با فرهنگ، پوشش، سنت، آداب و رسوم، غذاها و شیرینی های عشایر اقوام آشنا می شوند، به عبارتی توانایی ها ونحوه زندگی عشایر در یک ماکت به نمایش گذاشته می شود.

 

وی  افزود: در سالن ها از ویدئووال برای به نمایش گذاشتن تولیدات نوشتاری، عکس و بروشور استفاده می کنیم تا به این طریق غرفه داران طیف وسیعی از امکاناتشان را به نمایش بگذارند. همچنین مثل سال گذشته یک سالن به بومگردی ها اختصاص داده شده است.

به گفته وی، در این نمایشگاه، گردشگری سلامت و طب سنتی با قدرت بیشتری حضور خواهد داشت و با چکاپ رایگان توسط پزشکان از بازدیدکنندگان استقبال می کنند.

سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری افزود: قطعا نمایشگاه امسال با توجه به دیدگاهی که دکتر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و محب خدایی، معاون گردشگری داشتند، قابلیت ها و توانمندی های غرفه داران به شکل نوین و زنده از توانمندی های استان ها و بخش های مختلف به نمایش گذاشته شود.

 

اژدی به برخی محدودیت ها هم در این زمینه اشاره کرد و گفت: یکی از محدودیت های ما، همزمانی برگزاری چندین نمایشگاه دیگر است که ما را از لحاظ داشتن تعداد سالن ها محدود می کند. با توجه به رایزنی های که شده که سال آینده تمام فضای نمایشگاه را در اختیار خواهیم داشت.

 

وی افزود: یکی دیگر از محدودیت های ما، قرار گرفتن در یک شاهراه اصلی و بزرگراه پایتخت است و به همین جهت ساعات محدودی می توانیم از این نمایشگاه استفاده کنیم. در حالی که نمایشگاه گردشگری باید تا پاسی از شب ادامه داشته باشند و افراد شاغل بتوانند از ساعات فراغت خود برای بازدید از این نمایشگاه استفاده کنند.

 

وی درخصوص تبلیغات صورت گرفته برای نمایشگاه گفت: علاوه بر تبلیغات سنتی مثل نصب بیلبورد، پخش تیزر، از فضاهای مجازی مثل کانال و گروه های تلگرامی، اینستاگرام، وب سایت ها و واتساپ نهایت استفاده را کرده ایم تا طیف وسیعتری نسبت به این نمایشگاه آگاهی پیدا کنند. همچنین با کمک شهرداری از فضاهای شهری مثل مترو و اتوبوس، برای اولین بار  از این نوع تبلیغات هم استفاده کرده ایم. با توجه به اینکه برای اولین بار سالن کودک و خانواده در نمایشگاه دایر است با مذاکره ای که با آموزش و پروش داشته ایم، قرار است اردوهای دانش آموزی در روزهای نمایشگاه بخصوص پنجشنبه و جمعه به همراه مربیان و والدین بچه ها حضور داشته باشند.

 

سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری ادامه داد: خیلی امیدواریم که این نمایشگاه پرشورتر و متفاوت تر از سال های گذشته بتواند هم به معرفی ظرفیت های گردشگری ایران بپردازد و یک انگیزه و محرکی برای تصمیم گیری مردم برای انجام سفرهای داخلی در ایام سال بخصوص نوروز باشد. با توجه به اینکه یکی از وظایف گردشگری ایجاد محیط و جو شاد برای خانواده ها است امیدوارم که بتوانیم در این زمینه موفق عمل کنیم.

 

لازم به ذکر است شرکت های هواپیمایی و راه آهن، بلیت های نوروزی خود را در این نمایشگاه پیش فروش می کنند تا خانواده ها برای شکل گیری سفرهایشان در ایام نوروز و دیگر ایام سال بتوانند تصمیم گیری کنند.

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت