دانلود نرم افزار موبایل اندروید ریکاوری
آخرین قیمت سکه و طلا
دکه روزنامه و نشریات
وضعیت آب و هوای همدان

 

 

 

 

***
SEO Services Glendale

تاریخ : پنجشنبه 16 آذر 1396 ساعت 09:35   |   کد مطلب: 30518
مهمترین علت افزایش رنک یا همان رتبه اکسا در ایران را می توان تغییر الگوریتم موتور جستجوگر گوگل دانست و این جستجوگر رتبه نخست را در کشور ایران دارد.

به گزارش نافع، ،تقریبا از مهر ماه سال 96 شاهد آن هستیم که اکثرسایت های خبری در کشور با افزایش رنک در سایت جهانی www.Alexa.com رو به رو شده اند که این امر شاید سبب نگرانی شما مدیر مسئول هم  شده باشد.
دلیل این نگرانی همانطور که خود شما هم اطلاع دارید فقط یک افزایش رتبه در کشور نیست بلکه باعث می شود که سایت خبری شما از دید موتورهای جستجو پنهان بماند و موجب کاهش آمار بازدید و در نتیجه محتواهای خبری شما بدون خواننده بماند.
مهمترین علت افزایش رنک یا همان رتبه اکسا در ایران را می توان تغییر الگوریتم موتور جستجوگر گوگل  دانست و این جستجوگر رتبه نخست را در کشور ما دارد. این مطلب را هم بدانید که گوگل هر ۱۷.۵ ساعت الگوریتم های خود را به روز می کند. ولی این با تغییرات اساسی به الگوریتم های موتور جستجوی خود داده است که نه تنها بر روی سایت های خبری کشور ما بلکه رنک کل سایت ها جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

نمونه این امر می توان سایت نافع را که در دو ماه گذشته زیر 6هزار بوده است هم اکنون و رنک سایت همدان پیام که 8هزار بوده الان و... رسیده است

خیلی مهم است که توجه داشته باشید با این که دنیای سئو در حال تغییر است اما همیشه نکاتی است که اگر آنها را دنبال کنید وضعیت ثابت رو به رشدی خواهید داشت.

 

تهیه محتوای با کیفیت براساس استانداردهای سئو

آنچه که گوگل در رابطه با ” محتوای با کیفیت ” مد نظر دارد سه مورد کلی را در بر می گیرد :

Relevancy ،layout ،Device compatibility

که هر یک از این موارد خود طیف گسترده ای را شامل می شود.

Relevancy :

از دیدگاه گوگل محتوایی مرتبط است که نیازهای کاربر ( جستجو کننده در صفحات وب ) را پاسخگو باشد.و مدت زمان ایستایی کاربر در صفحه وب سایت یا وبلاگ شما را افزایش دهد.

بنابراین تعریف، خبرنگاران سایت های خبری در استان همدان  چند مورد را در هنگام نوشتن محتوا و ارائه آن از طریق صفحات وب به منظور توسعه سئو باید در نظر بگیرند.

اعتبار و کیفیت اطلاعاتی را که شما به خوانندگان ارائه می دهید باید به گونه ای باشد که تائید نماید که محتوای شما یک منبع مورد اعتماد برای آنهاست، و شما به عنوان یک خبرنگارمتعهد و متخصص در زمینه  محتوا، با ارائه  محتوای با کیفیت یک صفحه از وبلاگ یا وب سایت، به سرعت باید بتوانید به این سوال پاسخ دهید که چه اطلاعاتی را در آن صفحه به مخاطبان ارائه می دهید.

محتوا و اطلاعاتی که برای کاربر و نه برای موتورهای جستجو نوشته شده باشد، محتوای با کیفیت باید بتواند مخاطبی را که براساس جستجوی کلمه ای در موتورهای جستجو، به صفحه مورد نظر شما راه یافته را برای اندک زمانی مشغول نماید، یعنی منجر به این شود که کاربر با اشتیاق محتوای صفحه شما را بخواند.

محتوای معتبری که در مورد خبر یا خدمات سایت شما نوشته شده باشد و بتواند مخاطب را جذب خود نماید، قطعا جایگاه برند شما را در ذهن کاربر نسبت به رقبایتان افزایش خواهد داد.

layout :

چگونگی نمایش محتوا در یک صفحه از وب سایت یا وبلاگ، نیز میتواند در تجربه کاربری بازدیدکننده از صفحه شما تاثیرگذار باشد. در نظرگرفتن طراحی و layout بر طبق اصول برندینگ و ارائه یک تجربه کاربری جذاب موجب جذب و ایستایی بازدید کننده از صفحه ی محتوای شما خواهد شد. بنابراین چگونگی layout صفحه را نیز هنگام تهیه محتوا با کیفیت نباید فراموش کرد.

وب سایت هایی که سایت های خود را با یک نوع خبر(اقتصادی،سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،ورزشی،علمی و...) پر می کنند، توجه مخاطب را برای خواندن مطالب در میان آن همه خبرکم می کنند و احتمال اینکه بازدیدکننده  سریع صفحه ی آنها را ترک نماید افزایش می دهد. یادمان باشد  در این حالت هرچقدر هم که مطلب شما از نظر محتوایی جذاب باشد اما بخاطر عدم وجود Layout مناسب مخاطب صفحه را ترک  می کند.

Device compatibility :

از آنجایی که بیش از پیش مخاطبین از طریق تلفن های هوشمند و تبلت به صفحات وب سایت ها و وبلاگ ها  راه می یابند، واکنشگرا بودن وب سایت ها و وبلاگ ها یک الزام است.

محتوای با کیفیت از طریق وب سایت واکنشگرا می تواند به راحتی براساس سایز دستگاه در حال استفاده ( چه موبایل چه تبلت ) توانایی تغییر سایز و بهینه شدن برای خواندن را داشته باشد. عدم واکنشگرا بودن سایت منجر می شود که بازدیدکننده صفحه شما به راحتی نتواند  مطالب را بخواند و در نتیجه صفحه را به سرعت ترک نماید.

ایجاد تنوع در انواع محتوای تولید شده به منظور بهینه سازی برای موتورهای جستجو :

هنگامی که صحبت از محتوای با کیفیت می شود، منظور تنها به روز بودن و جدید بودن اطلاعات و داده ها در کنار یک layout جذاب نیست.

اگرچه محتوای با کیفیت باید از لحاظ عمق مطلب غنی باشد، اما آنچه مهم است تعبیه گونه های متفاوتی از محتوا است که بتواند  داستان برند را به گونه ای جذاب بیان نماید و با افزایش زمان ایستایی خواننده در وبلاگ یا وب سایت شما، موجب ارتقا رنک وبسایت شما شود.

در دنیای خبر که رقابت بین سایت ها به آسانی یک کلیک از وب سایتی به وب سایت دیگر است، به جای ارائه  محتوای با کیفیت  که شامل  متون طولانی و خسته کننده است، با استفاده از خلاقیت و طراحی های جذاب می توان مخاطبین را با انواع مختلفی از محتوا جذب نمود.

درزیر به چند نمونه از انواع محتوای با کیفیت اشاره شده که می تواند در حین  بیان داستان برند، مخاطبین کسب وکار شما را نیز  به خود جذب نماید.

اینفوگرافیک ها :

اینفوگرافیک ها یکی از بهترین روش های ارائه محتوا به گونه ای شفاف و جذاب هستند که به علت بیان داده ها به صورت بصری، تاثیرگذاری خوبی در ذهن و یادآوری اطلاعات دارند.

ویدئوها :

براساس استراتژی های بازاریابی کسب و کارتان، تولید محتوای باکیفیت از نوع ویدئو می تواند به عنوان یک راهکار در نظر گرفته شود که منجر به افزایش اعتبار و اطمینان مخاطب به برند شما خواهد شد. به عنوان مثال تولید ویدئو هایی که از چگونگی انجام خدمت رسانی به مشتریان  و یا خط تولید را نشان می دهند یا ویدئوهای آموزشی

مطالعات موردی : ( Whitepapers )

این نوع از محتوای با کیفیت که قابل دانلود شدن نیز می باشد با عمق بیشتری و جزئیات دقیق تر به چگونگی ارائه محتوا و خدمات سایت شما می پردازد. این نوع از محتوا منجر به ایجاد درجه بالایی از اطمینان در خوانندگان بالقوه خواهد نمود و این امکان را به خوانندگان  بالقوه داده می شود که در طی فرآیندی شفاف متوجه شوند که پیگیری سایت شما چگونه موجب رفع مشکلات و توسعه کسب و کار خواننده در مطالعه موردی شده است. براین اساس با این نوع محتوا نه تنها از طریق جذب و نگاهداشت مخاطب در صفحه وب سایت، بهینه سازی برای موتورهای جستجو را موجب می شوید، بلکه مخاطبین را به سمت فرآیندمطالعه هر روزه سایت شما  را به جلو می رانید.

یکپارچه سازی کلمات کلیدی :

در نظر گرفتن گروه مناسبی از کلمات یکی از مهمترین اجزای هر سایت خبری می باشد.

انتخاب درست کلمات کلیدی در فضای مجازی منجر به دستیابی به مخاطبین درست جامعه هدف شما می شود. در زیر به چگونگی دسته بندی این کلمات کلیدی می پردازیم :

۱ ) کلماتی که در مورد خبر توضیح می دهند.

۲ ) کلماتی که منظقه خاصی از لحاظ جغرافیایی را بیان می کنند.

۳ ) کلمات مصطلح در جامعه هدف خبری  که توسط افراد جامعه  هدف زیاد به کار برده می شوند.

۴ ) کلمات رایج در اجتماع مورد نظر

۵ ) کلماتی که در مورد سایت های خبری است.

برای هر صفحه ۲ تا ۳ کلمه ( یا عبارت ) مرتبط را در نظربگیرید و نه تنها در محتوا بلکه در توضیحات متا نیز این کلمات را در نظر بگیرید. یکپارچه سازی اعمال این کلمات در هر صفحه بسیار مهم است.

اگر یک دسته کلمات در تعداد زیادی صفحه در نظرگرفته می شوند، موتور جستجو گوگل به آسانی متوجه نخواهد شد که در هنگام  جستجو کدام صفحه را  در نظر بگیرد و نشان دهد و این خود منجر به این می شود که کاملا تعدادی از صفحات شما با کلمات  مشخص تکراری را از قسمت ( Search Rankings ) حذف نماید.

در رابطه با چگالی کلمات کلیدی  یک فرمت و چهارچوب مشخص وجود ندارد، برای هر پست چند کلمه را در نظر بگیرید و سعی کنید چند بار در کل متن از این  کلمات استفاده نمایید. یادتان باشد از کلید واژه اصلی، هم در عنوان خبر و هم در پاراگراف اول استفاده شود. اما متن خود را بیش از اندازه با این کلمات مشخص شده اشباع نکنید زیرا  هم از لحاظ گوگل به عنوان ( Spam ) در نظر گرفته می شود و نیز تجربه کاربری ( UX ) مثبتی را برای مخاطبین نخواهد داشت.

مقاله مرتبط:  آیا استراتژی های برندسازی در دنیای دیجیتال متفاوت است؟

لینک های داخلی و خارجی :

ایجاد لینک دهی داخلی به سایر صفحات وب سایت  یا وبلاگتان ( internal link ) و یا لینک دهی به سایر وب سایت های مرتبط به خبر ( external link ) می تواند تاثیر مثبتی بر دیدگاه مخاطبین  شما نسبت به  برند شما ایجاد نماید.

لینک دهی داخلی :

لینک دهی داخلی یکی از تکنیک های ” On – page ” خبری محتوا است که هم تعامل کاربر را با تعداد بیشتری از صفحات وب سایت یا وبلاگ شما افزایش می دهد و هم موجب افزایش  “PA” صفحه ی مورد نظر در میان سایر صفحات وب سایت شما خواهد شد.

این تکنیک خبری محتوایی علاوه براینکه موجب افزایش آگاهی کاربری مخاطب از اجتماع در وب سایت می شود، منجر به این می شود که خواننده مدت زمان بیشتری را نیز در وب سایت  شما بگذراند، با موضوعات مختلف در صفحات مختلف وب سایت در تعامل باشد و اطلاعات بیشتری در مورد سایت شما بدست آورد.

لینک دهی خارجی :

در کنار لینک دهی به سایر صفحات وب سایت شما، استفاده از تکنیک لینک دهی خارجی نیز بسیار سودمند است. لینک دهی به سایر سایت های مرتبط که هم معتبر هستند و هم از رنک بالایی برخوردارند، موجب می شود تا تاثیر مثبتی برروی رنک وب سایت شما ایجاد شود.

در حین لینک دهی خارجی و داخلی موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید :

۱ ) مطمئن شوید که هیچ لینک شکسته ای وجود ندارد ( Broken link )

برای آگاهی از وجود خطاهای ۴۰۴ از ابزارهای گوگل مثل گوگل آنالیتیک و ( Google Search Console ) می توانید استفاده نمایید.

 ۲ ) صفحه وب سایت یا وبلاگ را از لینک های داخلی و خارجی اشباع ننمایید.

این مسئله خود موجب می شود که موتورهای جستجو،  وب سایت شما را جریمه نمایند. همیشه به اندازه معقول از لینک های داخلی و خارجی برای هر صفحه از وب خود استفاده نمایید.

مواردی که در بالا به آن پرداخته شد، درجهت نوشتن محتوای با کیفیت که هم جذاب برای مخاطبین و خوانندگان و هم قابل  قبول از جهت موتورهای جستجو است، می باشد.

تمامی این تکنیک های “On – Page ” به منظور افزایش کیفیت محتوا در بازاریابی محتوا می باشد.

اگر در نوشتن محتوای با کیفیت برای وب سایت و مقالات وبلاگ خود این موارد را تاکنون درنظر نگرفته اید، بازبینی مجدد محتوای خبرهای زرد سرگرمی  را قویا به شما توصیه می کنیم.

قانون ۱: افزایش اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که چرا با شبکه های اجتماعی شروع کردیم؟اصلا مگر شبکه های اجتماعی جزو مسئولیت های سئو به شما میرود؟جواب بسیار ساده است زیرا تاثیری که شبکه های اجتماعی در نتایج جستجو(SERPs) دارند در حال رشد است.

کاری که باید انجام دهید به این شکل است:

برای ۵۰ محتوای ایجاد شده مقدار اشتراک گذاری را محاسبه کنید.
میانگین اشتراک گذاری برای ۵۰ پست را به دست بیاورید.این همان عددی است که موفقیت و یا شکست شما را نمایان خواهد کرد.
دلایلی که هر پست ممکن است در فضای مجازی پخش شود را پیدا کنید.توجه داشته باشید هر نوع محتوایی توانایی پخش شدن در فضای مجازی را ندارد.

محتوایی تازه ایجاد کنید و پیش از انتشار به این سوال ها پاسخ دهید:

بهترین عنوان را انتخاب کرده ام؟
آیا ۲ نفر حرفه ای آن را تایید کرده اند؟
آیا عنوان پست را برای استفاده در توییتر، اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و گوگل پلاس بازنویسی کرده ام؟

چند روز پس از انتشار پست به این سوال ها پاسخ بدهید:

ایا به هدف های مورد نظر در مورد اشتراک گذاری رسیده اید؟
چگونه پست را بازنویسی کنم تا پتانسیل پخش شدن و اشتراک گذاری آن افزایش یابد؟
از پستی که منجر به شکست شما شد چه چیزهایی قابل استفاده ی دوباره هستند؟

خوشتان بیاید یا نه بحث شبکه های اجتماعی به یکی از وظیفه های سئو و بهینه سازی وبسایت تبدیل شده است.به زبان دیگر اگر میخواهید در دنیای سئو حرفی برای گفتن داشته باشید باید وقت و زمان قابل ملاحضه ای در بحث شبکه های اجتماعی صرف کنید.

 قانون ۲: ایجاد وبسایت معتبر

ایجاد وبسایت معتبر به داشتن وبسایتی قدیمی,مشهور و دارای محتوای حرفه ای ختم میشود.

قدمت: اصل اولیه و مهم داشتن وبسایت معتبر قدمت آن است.وبسایت شما چندسال سابقه دارد؟دامنه چند سال عمر دارد؟در صورتی که ۲ وب سایت با محتوای نزدیک به هم با فاصله ی کمی از هم فعالیت خود را آغاز کنند,در رقابت سئو برنده به احتمال بسیار زیاد وبسایت قدیمی تر است.

شهرت: اگر محتوای آموزشی ارائه شده توسط سایت ما که ازگوگل و بینگ جمع آوری شده است  را مطالعه و اجرا کنید به شهرت دست خواهید یافت.اگر توانستید مخاطبان خود را راضی کنید که محتوای تولید شده توسط شما را به اشتراک بگذارند آن زمان میتوانید بگویید در امر به دست آوردن شهرت موفق بوده اید.
اگر بر روی تکنیک های غیرقانونی سئو(BlackHat SEO) استمرار بورزید و موتورهای جستجو متوجه بشوند آن زمان میتوان گفت شهرت شما دچار لطمه ی بزرگی شده است.

محتوای حرفه ای: ایجاد محتوا و آموزش های حرفه ای نه تنها باعث میشود که محتوای ایجاد شده پتانسیل اشتراک گذاری و خوانده شدن را افزایش میدهد بلکه باعث میشود شما مخاطبان و طرفداران ثابتی را نیز به دست آورید.

مساله ی قدمت وبسایت موردی نیست که بتوان آن را به سادگی حل کرد در این بخش راه حل هایی وجود دارد که از مهم ترین آنها به دست آوردن لینک های معتبر از وبسایت های معتبر میتوان اشاره کرد.لینک از هر وبسایتی دارای ارزش یکسانی نیست.
در سئوی نوین ما میگوییم که سعی کنید به رقبا و دوستان خود لینک بدهید و شبکه ی فعالیت خود را گسترش دهید اما توجه داشته باشید که لینک از وبسایتی که لینک کمتری به دیگران میدهد از وبسایتی که در پست های خود به تعداد بالا به دیگران لینک میدهد با ارزش تر است.لینک دادن به وبسایت های مرتبط بسیار بهتر از لینک دادن به وبسایت هایی که مرتبط نمی باشند است.

حواستان به این نکات باشد: خوشحال و راضی نگه داشتن موتورهای جستجو کار بسیار راحتی است.تنها آموزش های آنها را بخوانید و به آنها عمل کنید.آنها به خاطر فعالیت ارزشمند شما برایتان ارزش قائل خواهند شد و به شما به رنکینگ خوب جایزه خواهند داد.

براساس برنامه ریزی محتوای حرفه ای تولید کنید: همان اندازه که ایجاد محتوای حرفه ای برای موتورهای جستجو مهم است که ایجاد محتوای به روز مهم است.محتوای مرتبط و به روز این پیغام را به موتورهای جستجو ارسال می کند که این وبسایت حرفی برای گفتن دارد.

ایجاد محتوای متفاوت: گوگل از این که میبنیید وبسایتی در حال ایجاد محتوا به شکل های مختلف مانند ویدئو,عکس,اینفوگرافیک و … است لذت می برد.اگر به وبسایت های معتبر نگاه کنید میتواند انواع مختلفی از محتوا را در وبسایت های آنها مشاهده کنید.علاوه بر این خود مخاطبان هم از مشاهده ی محتوای متفاوت لذت میبرند.آنها شاید از خواندن پست طولانی خسته شوند اما عاشق ویدئوهای آموزشی طولانی و خنده دار هستند.
سالها در حال رقابت باشید: به زبان ساده زود خسته نشوید و سال ها دامنه و وبسایت را در رقابت نگه دارید حتی با چراغ خاموش!

قانون ۳: جذب لینک های معتبر

از آنجایی که لینک یکی از هسته هایی است که موتورهای جستجو ساختار خود را براساس آن میسازند ایجاد لینک(Link Building) در سئو بسیار مهم است.هرچند لینک های داخلی بسیار مهم هستند اما لینک معتبر از وبسایت های دیگر ارزش دیگری دارد.

پست های خوره ی لینک بنویسید: یک سری از پست های ساخته شده اند که لینک به طرف خود جذب کنند.به بیان ساده تر بعضی از پست ها مخاطبان را وادار میکند با پست دیگری به شما پاسخ بدهند این گونه پست ها غوغا میکنند.
حذف لینک های شکسته: در وبسایت های مشهور مشغول به فعالیت شود,لینک های خراب آنها به وبسایتتان را پیدا کتید و با محتوای تازه قبلی ها را حذف کنید.

پست مهمان بنویسید: متاسفانه بحث پست مهمان موضوع جا افتاده ای در کشور ما نمیباشد.مسعود فاطمی در یک ادمین در مورد نکات مثبت ارسال پست مهمان در ایران توضیح داده است.به شما پیشنهاد میکنیم که دور اندیش باشید و با ایجاد محتوای حرفه ای و ارسال آن به دیگر وبسایت ها به اعتبار و ارزش آن سایت ها بیفزایید این کار به صورت خودکار برای شما بازدید و لینک به همراه خواهد داشت.ما در نافع نیز پذیرای پست های شما هستیم.

جای خالی را پر کنید: کمی وقت بگذارید و در وبلاگ و وبسایت های مشهور گردش کنید حتما در گردش خود به موضوعی برخورد خواهید کرد که تصور کنید به اندازه ی کافی به این موضوع در این وبسایت پرداخته نشده در حالی که کاملا در حوزه ی فعالیت آنها میباشد.با مدیر وبسایت/وبلاگ تماس بگیرید و نظرات خود را با آنها در میان بگذارید به طور معمول آنها از نظرات شما استقبال خواهند کرد و امکان این که از شما به عنوان دوست و یا پیشنهاد دهنده یاد کنند بسیار زیاد است.

قانون ۴: طراحی کابرپسند

هدف گوگل راضی کردن کاربران خود است.اما اگر شما به عنوان کاربر به وبسایتی در نتایج برخورد کنید که طراحی زیبایی ندارد و در بارگزاری آن به مشکلات فراوانی برخورد میکنید مطمئنا گوگل به هدف خود که راضی نگه داشتن شما است نرسیده است.

این همان دلیلی است که بسیاری از سئوکارهای معتبر این روزها به طراحی وبسایت,ماندگاری کاربران در وبسایت و سرعت لود صفحات اهمیت میدهند.

ایجاد صفحات مرکزی: صفحات مرکزی به صفحاتی گفته میشود که حول و حوش موضوع خاصی تمامی منابع و لینک ها را جمع آوری میکند.(همان سرویس پربیننده سایت شما)به این صفحات به عنوان نقاشی کوچکی از محتوای ارائه شده در وبسایتتان نگاه کنید.کاربران عاشق اینگونه صفحات هستند چون در سریع ترین زمان ممکن بهترین و جامع ترین اطلاعات را از فعالیت وبسایتتان به دست می آورند.صفحات مرکزی همچنین به محتواهای قدیمی شما جان تازه ای میبخشند و زنده می کنندشان.

محدود کردن فضای تبلیغات: حتی اگر وبسایت به تبلیغات وابسته است و نیازهای مالی شما با آن برطرف میشود سعی کنید تا جایی که ممکن است تعداد تبلیغات را کم نگه دارید.متاسفانه این رویه در وبسایت های فارسی زبان در حال رشد است و رضایت کاربران به آخرین موردی که مدیر وبسایت به آن توجه میکند تبدیل شده است به طور مثال اگر شما به ۱۰۰ وبسایت برتر ایران نگاه کنید متوجه تعداد بالای تبلیغات به صورت بنری و پاپ آپ خواهید شد که نشان از کم اهمیت بودن کاربران است.توجه داشته باشید میزان بالای تبلیغات به گوگل پیغام وبسایت اسپم ارسال میکند.
افزایش سرعت سایت: در این مورد قبلا توضیح داده ایم که امروزه موتورهای جستجو مخصوصا گوگل توجه خاصی به سرعت سایت دارند و در شرایط برابر برنده ی رقابت سئو براساس سرعت سایت تعیین میشود.نمیتوان از سرعت به عنوان یک فاکتور مهم برای موتورهای جستجو ذکر کرد اما زمانی که سخن از رضایت کاربران و اهمیت آن برای موتورهای جستجو به میان می آید پی میبریم که باید به این نکته توجه خاصی داشته باشیم.توصیه میکنیم پست ۱۵ روش برای افزایش سرعت سایت را مطالعه کنید.
استفاده از BreadCrumb: این مورد خیلی قدیمی است و موردی نیست که به تازگی اهمیت یافته باشد اما کاربران و موتورهای جستجو هردو علاقه ی شدیدی به BreadCumb دارند.کاربران متوجه میشوند دقیقا در کدام بخش وبسایت هستند مخصوصا اگر از صفحه ی اصلی وارد صفحه ی مورد نظر نشده باشند.موتورهای جستجو BreadCrumb را دوست دارند چون به آنها کمک میکنند محتوا را دسته بندی کنند.

انتخاب تیترو لید کوتاه : همیشه به خاطر داشته باشید کاربران پیش از محتوا به شکل ظاهری وبسایت خبری شما دقت می کنند و این که وبسایت شما با تیتر و یا لید طولانی منظره زیبا و کاربرپسندی ندارد میتواند برای گوگل کافی باشد تا در رنکینگ جایگاه پایین به وبسایت شما بدهد.

در آخر و مهم تر از همه به خاطر داشته باشید زمانی که شما آن چه کاربران طلب می کنند را به آنها منتقل می کند در واقع دارید به روشی طبیعی آن چه را که موتورهای جستجو طلب میکنند منتقل می کنید.

قانون ۵: طولانی مدت فکر کنید

این بخش صحبت بیشتر با گروه ها/شرکت های سئو میباشد.

اگر از شرکت ها/گروه های سئو سوال کنید که آیا شما طولانی مدت فکر میکنید؟به احتمال بسیار زیاد به شما خواهند گفت بله.

راه ساده برای این که متوجه باشید راست میگویند یا دروغ این است که سوال کنید:

        آیا حواستان به الگوریتم های جدید است؟

اگر پاسخ مثبت دادند بدانید که به شما دروغ گفته اند و تفکر آنها کوتاه مدت است.یک نمونه ی ساده از افرادی که کوتاه مدت فکر می کنند این است که:وقتی آمار مشتری افت می کنند و مشتری شکایت میکند آنها سریعا به دنبال روش هایی میگردند که در سریع ترین زمان ممکن آمار شما را به حالت قبلی و یا حتی بهتر از قبل بازگردادند.

کاملا وسوسه انگیز است که در حالی که میتوانید با روش های ساده ای در بازه ی زمانی کوتاه مشتری را راضی و خوشحال کنید برسید.اما متاسفانه در دنبال کردن زیاد الگوریتم های موتورهای جستجو نه به مشتری سودی میرسد نه به موتورجستجو و نه به فردی که مسئول سئو سایت شماست.

در طرف دیگر کسانی که طولانی مدت فکر میکنند به جای توجه به فاکتورهای تازه به فاکتورهایی توجه میکنند که قدمت زیادی دارند و هیچ وقت عوض نمیشوند.مانند قوانینی که ما در بالا برای شما ذکر کردیم.اگر قوانینی که ذکر کردیم را دنبال کنید در آپدیت ها و تغییرهای الگوریتم ها نه تنها ضربه ای نخواهید خورد بلکه روند صعودی تری را نیز در پیش خواهید گرفت.

نتیجه گیری

خیلی مهم است که توجه داشته باشید با این که دنیای سئو در حال تغییر است اما همیشه نکاتی است که اگر آنها را دنبال کنید وضعیت ثابت رو به رشدی خواهید داشت.

اما همیشه به خاطر داشته باشید قانون مهم و اساسی در سئو تنها و تنها یک چیز است:

صبر صبر صبر

اگر خودتان را آموزش دهید که صبر داشته باشید تا نتایج به صورت طبیعی ظاهر شوند مطمئنا در آینده از گرفتن تصمیم های اشتباه خودداری خواهید کرد.

سئو را مانند مسابقه ی دو ماراتن بدانید,در مسابقات ماراتن سریع ترین فرد برنده نمیشود بلکه کسی که صیر و استقامت بالاتری دارد برنده خواهد شد.

منابع:
بیلاودمارکتینگ،گوگل،الکسا،سئوموز
انتهای پیام/

دیدگاه شما