آخرین قیمت سکه و طلا
دکه روزنامه و نشریات
وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1396 ساعت 09:30   |   کد مطلب: 26435
رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي اسدآباد با اشاره به ارائه 300 مورد خدمات مشاوره پزشکی به‌صورت تلفنی به شهروندان گفت: متأسفانه 60 درصد تماس‌ها به 115 مزاحمت است.

به گزارش نافع، مهدی بسطامی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ اظهار کرد:  از 25 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین امسال هزار و 500 تماس تلفنی به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی داشتیم.

 

وی افزود: البته ماهیانه میانگین سه هزار و 200 مورد تماس‌ تلفنی به فوریت‌های پزشکی می‌شود که حدوداً" 60 درصد آن مزاحمت‌های تلفنی است.

 

رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي اسدآباد با اشاره به اینکه ممکن است درزمانی که کسی بی‌مورد به مرکز 115 تماس تلفنی دارد، حادثه‌ای رخ‌داده باشد و افرادی نیاز به کمک داشته باشند؛ انتظار می‌رود که شهروندان عزیز در این زمینه بیشتر احساس وظیفه کنند.

 

وی با بیان اینکه در هر شیفت کاری 20 مورد مشاوره پزشکی به‌صورت تلفنی داریم، افزود: در طی ایام تعطیلات نوروز امسال 300 مورد خدمات مشاوره ارائه داده‌ایم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت