وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 11 دى 1393 ساعت 07:15   |   کد مطلب: 11928
شبکه‌های اجتماعی در ایران نیز همچون بسیاری از نقاط دنیا در حال افزایش ضریب نفوذ خود است. این روزها این شبکه‌ها کارکردهای زیادی را به خود اختصاص داده و حتی مشاغل جدیدی از این طریق در حال ایجاد است.

 به گزارش نافع، کارکرد اصلی شبکه‌های اجتماعی اما همواره محل بحث بوده و هست. برخی این شبکه‌ها را مکانی برای توسعه و ترویج بهتر کالا و خدمات به مشتری‌ها می‌دانند و برخی نیز آن را محملی برای کسب اطلاعات بیشتر از کاربران و رفتار آنها می‌دانند.

در این اگرچه برخی از مشاغل در حال استفاده تجاری و حرفه‌ای از این شبکه‌ها هستند اما از آنجا که ما الگو و فرهنگ‌سازی درستی از فناوری‌های نوین در کشور نداریم، این شبکه‌ها به نازلترین سطح استفاده خود نزدیک می‌شوند.

حالا رسانه‌های سرگرم‌کننده و بعضا زرد پر شده از تصاویری که افراد مشهور در آن مشغول نشان دادن نحوه زندگی، خوشگذرانی و طرز رفتار و پوشش‌ خود هستند. این موضوع احتمالا مورد توجه و الگوی کاربران کم و سال‌تر هم قرار گرفته و آنها نیز در این مسیر قرار می‌گیرند.

حالا کارکرد شبکه‌های اجتماعی در خلا و کم‌کاری نهادهای متولی به آلبوم عکس و خاطرات تنزل پیدا کرده و امکان کمترین استفاده مثبت و حرفه‌ای را از آن گرفته است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما