وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393 ساعت 07:07   |   کد مطلب: 10607
بیانیه انصار ولایت استان همدان به مناسبت یوم الله 13 آبان
فرارسیدن سیزدهم آبان ماه،هرسال برای ملت غیور و بزرگ ایران، یادآور دو واقعه مهم و در حقیقت دو ویژگی انقلاب اسلامی است:

بسمه تعالی

ملت ایران درمقابل آمریکا می ایستد و به امید خدا پیروز است.        

(( امام خمینی ره  ))

فرارسیدن سیزدهم آبان ماه،هرسال برای ملت غیور و بزرگ ایران، یادآور دو واقعه مهم و در حقیقت دو ویژگی انقلاب اسلامی است:

ایثار وشهادت،

غیرت و حمیت.

بدون شک اگر ایثار و از خود گذشتگی دانش آموزان شهید در روز 13 آبان و نیز دیگر شهدای گلگون کفن نبود، پیروزی قیام و انقلاب مردم مسلمان ایران امری محال بود.

اما حماسه بزرگ دیگری که یوم ا... سیزده آبان را جلوه بیشتری بخشید و نام آن را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه ساخت، تجلی غیرت و حمیت ایرانی در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا درسال 1358است که ایستادگی و پایداری و سازش ناپذیری ملت مسلمان ایران را به عنوان ویژگی جدایی ناپذیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشید.

همان حماسه عظیمی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم نامید و با حمایت از اقدام انقلابی دانشجویان، بر ضرورت ادامه مبارزه با شیطان بزرگ  صحه گذاشت.

امسال 13آبان با طلیعه ماه محرم الحرام، ماه شهادت، ایستادگی و عزت طلبی امام حسین(ع) همراه گشته است تا صدای هیهات مناالذله ملت ایران با حماسه عاشورا پیوند بخورد و به دنیا نشان دهد که ایران اسلامی در برابر فشارهای سیاسی، نظامی و اقتصادی حاضر نیست عزت و سربلندی خود را زیر پا بگذارد.

حال با توجه به خط و مشی سازش ناپذیر و مصمم حضرت امام خمینی(ره) مقابل آمریکا و رژیم خبیث صهیونیستی و نیز رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای که همانا ادامه سیره حضرت روح ا... است، ما فرزندان دارالمومنین و دارالمجاهدین بر آن هستیم تا در روز سیزدهم آبان ماه امسال، شعار مبنایی و استراتژیک ((مرگ بر آمریکا)) را با حضور در راهپیمایی با شکوه این روز، هرچه کوبنده تر سر دهیم و به سازشکاران اعلام کنیم که ما پیروان ولایتمدار امام بزرگوار(ره) و خلف صالح ایشان، هرگز از در سازش و تسلیم در برابر جهانخوران و مستکبران در نیامده و دست دراز شده شیطان بزرگ برای  صلح را همان((دست چدنی با روکش مخملی)) می دانیم که به دور از صداقت و با فریب کاری در صدد القاء خواسته های نا مشروع خود و تحمیل آنها بر انقلاب و جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

لذا ضمن اعلام وفاداری به خط و آرمانهای امام راحل و حمایت از تدابیر رهبر معظم انقلاب و تاکتیک نرمش قهرمانانه، تیم مذاکره کننده کشورمان را به حفظ صلابت، عزت و هوشیاری کامل مقابل فریب کاری باند آمریکایی-اسرائیل – غربی موسوم به1+5 توصیه کرده و خواستار آن هستیم که ذره ای از حقوق حقه و مسلم ملت ایران در غنی سازی اورانیوم و چرخش سانتریفیوژهای اتمی به منظور دست یابی کامل به انرژی صلح آمیز هسته ای کوتاه نیایند و حرمت خون شهدای یوم ا... 13آبان و دیگر شهدای نظام و انقلاب را نگه دارند.

انصار ولایت استان همدان      

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما